tiistai 23. kesäkuuta 2015

Tavotteet 2015



 On aina hyvä olla tavoitteita. Olen nyt tehnyt tavoitelistan ja tämän vuoden lopussa palaan takaisin siihen ja laitan ruksin niihin mitkä olen tehknyt.

Helppo B yli 65%

Ei aivan mahdotonta, mutta sen eteen pitää tehdä töitä. Yritän silti saada tämänkin tavoitteen hoidettua, sehän on tavoite.

Kisata 90cm

Se oli tavoiteena vuosi sitten Ianilla, mutta se sairastui. Uusi yritys ponin kanssa siis.

Pitää hauskaa Silverin kanssa

Tässä tarkoitan eniten leirejä. Ei sitä koskaan tidä jos yhtäkkiä olen liian pitkä ponille, pitää ottaa kaikki irti tästä kesästä!

Powercup ja amatour tour

Powercup jutun olen jo hoitanut, tarkoitin sillä eniten sitä että olen mukana ja teen parhaani. Tietty finaali vielä edessä.. Amatour touriin haluaisin mielelläni päästä, pitää vaansaada 4 nollarataa niin pääsee ypäjäjän kisoihin jotka ovat karsinnat loppukilpailuun. Se on siis yksi tavoite.

Kisata niin paljon kun mahdollista

ponia ajatellen. Kuten jo aiemmin mainitsin, ei sitä ikinä tiedä jos kasvan liian paljon ja poni kutistuu.

Tavoitteita on hyvä tehdä, niin on jotain mitä tavoitella. Tavoitteet ovat juuri sitä varten. Jos saan jonkin tavoiteista tehtyä, laitan ruksin ruutuun ja teen siitä postauksen. Vuoden varella voi tehdä lisääkin tavoitteita jos haluaa.

 Eli kaikille vinkiksi, tehkää oma tavoitelista! Ei sitä tarvitse kirjoittaa alas, mutta voi silti tehdä tavoitteita itselleen!

1 kommentti:

  1. Hienoja tavoitteita sinulla, eikä edes mitenkään mahdottomia saavuttaa. Tsemppiä!

    VastaaPoista

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!