sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Kysymypostauksen vastaukset



Kysymykset anonyymeiltä:

Kuinka vanha sä oot?

Täytän 13v Marraskuussa


Poni/Hevonen?

Pituuden puolesta hevoset, mutta ponit on kyllä ihania :)

Hurjin hevosseikkailusi? 

Mitään  hauhean hurjaa ei ole ikinä tapahtunut, eikä mitään kauhean hurjaa tule nyt mieleen :/


Tavoite tälle ja sauraavalle vuodelle?

Tavoiteet tälle vuodelle voi lukea tästä. Ensi vuoden tavoitteet tulevat vuodenvaihteessa, joten niitä en ole kauheasti miettinyt. Tietty ne asiat joita en tänä vuonna pystynyt tekemään on ensivuoden tavoitteena :)

Unelmasi hevosten kanssa?

Päästä niin pitkälle kun voin. Oma talli olisi tietty ihan kiva... ;)


Miten paljon olet kisannut, millä tasolla ja parhaat tulokset?

Olen kisannut melko paljon, jos sanoisin 10 luokkaa keskimäärin vuodessa niin en varmaankaan kauheasti valehtlisi. Olen nyt kisannut aluetasolla esteitä ja koulua. Esteitä eniten mutta powercupissa oli kouluakin. Parhaat tulokset.. Varmaankin 5/35 aluetason estekisoista.

Parasta hevosissa?

Enpä oikein tiedä.. Yleensä niihin voi luottaa, kai? Siis oikeasti minä en tiedä tähän vastausta, tykään vaan tosi paljon niistä. Olen aina tykännyt eläimistä, eritysen paljon hevosista.


Parasta ja pahinta mitä sinulle on tapahtunut (hevosiin liittyvää)?

Parasta varmaankin se kun sain Silverin, pahinta Ianin kuolema.


Paras kisareissusi?

Vastaus löytyy heti: Ehdottomasti Powercup finaalit!


Paras muisto hevosten kanssa?

Powercup finaalit olisi vastaus tähänkin :)



Mikä on vaikein hevonen millä olet ratsastanut ja miksi juuri tämä? 

Haastavin hevonen jolla olen ratsastanut on varmastikkin Jontte. Kun siltä alkaa vaatia niin pitää olla todella tarkka mitä tekee, ja se on todella arvaamaton. Kuitenkin kiva hevonen :)














Kysymys " @anna__sofiaaa"lta

Kuinka kauan oot ratsastanut ja missä kaikkialla? (Jos niitä 4v kaupan pihassa ponitalutuksia ei lasketa)


Olen ratsastanut 6 vuotiaasta asti. Ensin ratsastimme Hopeantallilla (Nykyinen Porvoon Ratsutalli). Siellä ratsastin ehkä vuoden tai kaksi. Sen jälkeen olin päiväleirillä Savijärven kartanolla, ja sen jälkeen vaihdoimme sitten sinne. Siellä ratsastelimme tyytyväisinä kunnes päätimme ostaa oman hevosen. Hevonen muutti lähemmäs kotiamme, Koivumäen tilalle. Toisella nimellä Titintallille. Nyt olisi muutoksen aika ja kohta hevosemme asustavat Porvoon Ratsutallilla, entisellä Hopeantallilla. Olen siis ratsastanut nyt aika tarkkaan 7 vuotta. Olen tekemässä postauksta missä on tosi vanhoja ratsastuskuvia :)


Kysymyksiä Suvilta (welifedream.blogspot.fi)

Miten päädyit ratsastuksen pariin?

Tähän en oikein tiedä vastausta, ihan jo kaksi vuotiaana sanoin että minusta tulee esteratsastaja. Se on siis aina ollut oma idea. Sen jälkeen äitikin innostui hevosista.



Elämäsi hevoset top 5?


1 Silver
2 Ian
3 Pepe
4 Lizette 
5 Kanttis (Savijärven kartanon entinen hevonen)

Tämä listaa muuttu melko varmasti vuosien varrella, ainakin jotenkin.

Kuvaile itseäsi ratsastajana.


Ratsastajana olen melko rauhallinen, mutta kuitenkin yleensä päättäväinen. Minulla on aika hyvä tasapaino enkä kauhean helposti muksahda kyydistä ;)






Millainen on unelmaratsusi?


Joku musta tai ruskea läsipäinen hieno esteruuna ulkonäön perusteella. Ruunalla olisi hieno nimi ja se olisi pirteä ja persoonallinen kaveri c:






Miksi aloisit bloggaamisen?


Olen aina pitänyt kirjoittamisesta ja kuvaamisesta. Samana vuonna kun saimme Ianin niin aloitin bloggaamisen ruotsiksi ja englanniksi. Jossain vaiheessa, ehkä vuoden kuluttua, tein sitten uuden blogin joka kertoi ainoastaan yhdestä pelistä. Sitä päivitin ahkerasti 2 vuotta, kunnes Silver tuli meille. Sen jälkeen ei ollut enää kauheasti aikaa pelaamiseen ja peliblogi jäi kokonaan pois. Halusin kuitekin kirjoittaa. Olisin muuten mennyt takaisin ihan ensimmäiseen blogiin, jota olin päivitellyt välillä. Se oli kuitenki ruotsi englanti blogi. Ensin lisäsäin sinne myös Suomea, mutta siitä tuli liikaa. Päätin sitten aliottaa ihan puhtaalta pöydältä ja tein tämän blogin. Syytä siihen miksi alunperin aloitin bloggaamisen niin en osaa oikein sanoa. Siitä on jo niin monta vuotta. Varmaankin se, niinkuin jo sanoin, että tykkään kirjoittaa ja kuvata sekä tehdä videoita.



Mikä on suosikki jäätelömakusi?


Tykkään mansikasta ja vaniljasta eniten.



Lempivuodenaika?


Kesä on paras, tykkään kuitenkin kaikista melkein saman verran. Kesällä kuitenkin ratsastaminen toimii parhaiten.



Esteet ratana vai yksittäin?


Ratana ne ovat haastavempia, joten tähän vastaan ratana.




Montako vuotta olet ratsastanut aktiivisesti?


Jos olen nyt laskenut oikein, niin olen ratsastanut vähintään kerran viikossa aika tarkkaan 7 vuotta.



 

Kuinka usein käyt tallilla viikossa?

Ratsastan 3-4 kertaa. Nyt varmaankin kun muutamme tallia niin alan käymään siellä vieläkin useammin.


Kiitos kaikille kysymyksiä lähettäneille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi tähän alle, kiitos♥

Kommenttisi näkyvät sen jälkeen kun olen hyväksynyt ne, joten älä lähetä kommenttia uudelleen. Hyväksyn kaikki kommentit. Otan ilomielin vastaan rakentavaa kritiikkiä, kiva jos lukiat haluavat kertoa mielipiteensä niin että voimme tehdä yhdessä tästä blogista entistä paremman!